Publicerad den 18.05.2021, 16:39
Vill du hjälpa till att digitalisera byggbranschen i Sverige? Brinner du för att leverera med högsta kvaliet och vill skapa värde för kunder?
Nu har du chansen att jobba som artikeladministratör med masterdata och kundsupport tillsammans med ett trevligt gäng i ett stabilt och innovativt bolag.
Vad erbjuder vi?
Som medarbetare i vår kundsupport kommer du att ingå i ett team som säkerställer att Finfo levererar data av högsta kvalitet till våra kunder. Rollen som artikeladministratör innebär:
- Validering och kvalitetssäkring av data enligt branschstandard
- Ge kundsupport per telefon och mejl
- Arbetet utförs på distans och/eller från vårt kontor i centrala Stockholm
När du blivit varm i kläderna finns möjlighet att medverka i Finfos utbildningsaktiviteter för kunder eller bidra med kvalitetsförbättringsaktiviteter och produktutveckling.
Logiq Sweden AB är ett mindre bolag där vi hjälper till och stödjer varandra när det behövs utan att insistera på exakta rollbeskrivningar. Att ha en hög kundnöjdhet är ett centralt värde för oss.
Logiq är ett privatägt bolag, med god och lönsam tillväxt. Vi tillämpar kollektivavtal och erbjuder bra förmåner som friskvårdsbidrag och sjukvårdsförsäkring.
Vem är du?
Du som person är strukturerad, självständig och tycker om när det är mycket att göra. Du är positiv och trivs i ett mindre bolag där alla hjälper varandra.
Du är en serviceinriktad person med stort driv som tycker det är kul att arbeta med kvalitetssäkring och kundnöjdhet. Du har ett pedagogiskt tillvägagångssätt med kunder.
Du har eftergymnasial utbildning eller annan relevant utbildning samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter t ex:
- Erfarenhet av att jobba med databaser
- Erfarenhet av att arbeta i affärssystem
- Erfarenhet av arbete i MS Excel och Access
- Erfarenhet från byggbranschen/bygghandel är meriterande
- Erfarenhet av masterdata management är meriterande
- Erfarenhet från arbete med standardisering är meriterande
Ansökan
Tycker du att detta låter spännande så hoppas vi att du söker tjänsten.
För mer information kontakta vår Teamledare för Kundsupport, maria.hakansson(at)logiq.se.
Om Logiq Sweden AB och Finfo
Logiq Sweden AB består av två affärsområden.
Affärsområdet Finfo fungerar som det samordnande navet mellan leverantörer och handlare inom byggmaterialhandeln. Finfo hanterar utväxling av produktinformation på ett kvalitativt och säkert sätt i ett och samma flöde. På så sätt slipper inblandade parter att enskilt hantera utbytet av artikel-, pris- och produktinformation med varandra. Ett upplägg som både sparar tid och pengar
Affärsområdet Logiq levererar molnbaserade lösningar för hantering av affärskritiska data mellan kunder och deras handelspartners. Vi överför i dag elektroniska fakturor, ordrar, bekräftelser, kataloginformation och besläktade affärsdokument i ett globalt nätverk som omfattar mer än 100 000 företag. Vi är betrodd leverantör till över 2 300 kunder för distribution av fakturor värda mer än 200 miljarder NOK årligen.
Vi har kontor i Stockholm, Oslo och Halden med totalt 65 stycken anställda. Sedan sin start i 2000 har företaget haft en stabil organisk tillväxt och hade i 2020 en omsättning på 112 miljoner kr.
För mer information om Finfo och våra tjänster gå gärna in på vår hemsida: www.finfo.se